חבילות פרסום בערוץ 9, ערוץ קשת 12, ערוץ רשת 13, ערוץ עכשיו 14.

צרו עימנו קשר

הדרך לאסטרטגיה ומדיה מוצלחת מתחילה כאן
רוצים להפיק את המירב מהפרסום שלכם? צרו קשר

גם העסק שלך יכול לפרסם בטלוויזיה גם העסק שלך יכול להיות מותג גם העסק שלך יכול להגדיל מכירות

האם חשבתם שפרסום בטלוויזיה הוא מעבר ליכולת התקציבית של העסק הקטן שלכם? הגיע הזמן לחשוב מחדש.

בשנת 2024, נוף פרסום הטלוויזיה השתנה באופן דרמטי – לא רק בצורתו, אלא גם במחירו. חלפו הימים היקרים בהם היה צורך להשקיע מאות אלפי שקלים על זמן שידור בטלוויזיה.

חסמי הכניסה לפרסום בטלוויזיה ירדו משמעותית, והפכו אותו לאפשרות כדאית וזולה יותר לעסקים קטנים החפצים בנראות.

מדוע עסקים קטנים צריכים לשקול פרסום בטלוויזיה – במיוחד את הצורות המודרניות?
ראשית, נבחן את הערך הנצחי של פרסומות טלוויזיה.

הכוח להופיע על המסך הגדול בנוחות הביתית של הצופים הוא עצום. פרסומות טלוויזיה תופסות את תשומת הלב של הקהל כאשר הוא רגוע ופתוח למידע חדש, בזמן שהוא צופה בתוכניות האהובות עליו. הסביבה הזו מבטיחה שהמסר שלכם יועבר באפקטיביות, כאשר הצופים לא יכולים פשוט לדלג על הפרסומת כפי שהיו עושים בפלטפורמות דיגיטליות.

יתרה מכך, פרסומות טלוויזיה נחשבות מסורתית כצורת פרסום אמינה במיוחד. כאשר עסק מופיע בטלוויזיה, הוא מקבל מהימנות מיידית; צופים כללית מניחים שאם לחברה יש את היכולת לפרסם בטלוויזיה, היא חייבת להיות אמינה. למעשה, סקר אחרון קישר פרסומות טלוויזיה עם פרסום בעיתונות כאמצעי הפרסום האמינים ביותר.

כעת, נפנה לבחון את היתרונות הספציפיים של פרסומות הטלוויזיה המודרניות:
העלות של הפרסום בדיגיטל הולכת ועולה וחשיפה למספר גדול של צופים להזנקת מסע לקוח זולה יותר בטלוויזיה.
עלות ההפקה היום היא זניחה לעומת עלות זמן הפרסום.
וידאו (תמונה+קול+תנועה) יוצרים זכירות גבוהה יותר מכל מדיה אחרת

ולבסוף, האם אכן ציינו שפרסומות טלוויזיה הן למעשה בהישג יד כלכלי לעסקים בכל הגדלים? דמוקרטיזציה של הנגישות הזו משמעה שאפילו לעסקים קטנים יש אפשרות לנצל את הכוח של פרסום בטלוויזיה כדי לשפר משמעותית את הנראות והאמינות שלהם.

אז למימוש האסטרטגיה מדיה TV מציעה חבילות הכרות לפרסום לעסקים קטנים.
לתאום פגישה

דילוג לתוכן